آداب و رسوم شيطان پرستان
مرجع سخنرانی ها و آثاراستاد علی اکبر داراب کلائی
استاد علی اکبر داراب کلائی ، دارابکلاء شهر ساری متولدشدند ایشان در سن 17 سالگی وارد حوزه شدند . و برای ادامه تحصیل به شهر مشهد مقدس عزیمت نموده و دروس حوزه را تا سطح خارج در حوزه علمیه این شهر ادامه دادند .درحال حاضرساکن تهران میباشند که در زمینه خانواده و سبک زندگی و مسائل روز مقالات متعددی به رشته تحریر درآورده است. برای کسب اطلاع بیشتر به قسمت زندگینامه مراجعه فرمایید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تحلیلی-سیاسی-اجتماعی-فرهنگی و آدرس dalel.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 10193
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


آمار مطالب

کل مطالب : 302
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 174
باردید دیروز : 31
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 390
بازدید سال : 1295
بازدید کلی : 10193
آداب و رسوم شيطان پرستان

آداب و رسوم شيطان پرستان

« کسب قدرت تاريکي براي شيطان پرستي و به دست آوردن نيروهاي نهفته در تاريکي، کسب قدرتي است دروني و بي پايان. انرژي عظيمي که اين امکان را به شما مي دهد روح خود را ارتقا ببخشيد و کمبودهايش را با قدرت جايگزين کنيد. نکته ي مهم در برگزاري اين مراسم، آن است که هرگز نبايد به نتيجه بد گمان باشيد. خالصانه به نيروي روح خود و روح تاريکي، ايمان داشته باشيد. آن چه باقي مي ماند، آرامش و دوري از افکار بيهوده است که بايد در خود ايجاد کنيد.» (1)

شيطان پرستي در قرون اوليه در چندين زمان انجام مي گرفت: اولين زمان هنگام کسوف و خسوف بود، بر اين تصور که شيطان و الهه ي تاريکي از انسان ها عصباني اند و منتظر هديه ي خود و اگر براي آن ها قرباني انجام نمي گرفت، الهه ي تاريکي و شيطان تمام انسان ها را قتل عام مي کردند؛ از اين رو براي آرامش شيطان، قرباني کردن انسان انجام مي شد.
اين مراسم به ويژه در قبايل امريکاي جنوبي، فراوان ديده شده است؛ به گونه اي که اکتشافات به دست آمده، وجود اين قرباني کردن ها را تصديق مي کند. اين اکتشافات نشان مي دهد که اتاق هاي مخصوص قرباني کردن به شيوه هاي خاص بنا شده و تزئينات خاصي داشته است.
البته قرباني کردن انسان در زمان هاي ديگر نيز انجام مي شد. امروزه، قرباني کردن انسان در يک شب کاملاً تاريک انجام مي شود. اين اعمال، مصداق بارزي است از وحشي گري و حيوان صفتيِ اين گروه و از نظر هيچ دين و آيين انساني جايز و صحيح نيست.
اعمال و مراسم مختلفي به عنوان شيطان پرستي انجام مي گيرد که اين جا به ذکر نمونه هاي مهم تر آن مي پردازيم:

يک. مناسک جنسي:

مهم ترين اعمالي که بر اجراي آن مداومت جدي دارند، اعمال جنسي است و بعد از انجام آن براي پيشبرد اهداف حاضران از شيطان کمک مي خواهند. مسائل جنسي آن هم همراه خشونت، از شاخصه هاي مهم اين گروه است و نشان از مشکلات فراوان روحي و رواني چنين افرادي دارد؛ افرادي که به علت طرد شدن از جامعه يا آزار ديدن در دوران کودکي، نوجواني و حتي جواني، نوعي بيماري رواني پيدا کرده اند و با اين اعمال سعي در جبران آن ها دارند.
ايدز از بيماري هاي شايعي است که همواره ميان چنين افرادي شيوع دارد و عمده ترين نشانه ي شيطان پرستان را مي توان در تجاوز قتل، به ويژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان همراه با قتل آنان دنبال کرد.
مدتي قبل روزنامه هاي امريکايي از دستگيري عده اي شيطان پرست خبر دادند که نوجوانان و حتي کودکان را مورد تجاوز وحشيانه قرار داده و با ساتور تکه تکه کرده بودند.

دو. مراسم عضويت يک عضو جديد:

اين مراسم، مجموعه اي از کارهاي مختلف است که توسط کشيش کليساي شيطان پرستان و يا همسر وي انجام مي شود. اين عمل، در جادوگري نيز وجود دارد. در اين مراسم، پنج بوسه ي مقدس وجود دارد که بر بدن شخص عضوشونده مي زنند که باعث خير و برکت او، تقدس او در بين شيطان پرستان، تشکر از وي به منظور عضو شدن و در نهايت قبول فرد، خواهد شد.

سه، مراسم نماز سياه يا نماز جماعت سياه:

اين مراسم، يکي از مهم ترين مراسم شيطان پرستان است که در کليساي شيطاني انجام مي شود و دقيقاً همانند مراسم عشاء رباني مسيحيت است با اين تفاوت که تمام کارها برعکس انجام مي شود. کشتن کودکان و ريختن خون معصومان و باکره ها جزء آدابي بود که در اواخر قرون وسطا همراه نماز جماعت سياه انجام مي شده است.
در اين مراسم که از پليدترين مراسم آنان است. نمادهاي مختلف شيطاني همچون ستاره ي پنج پَرِوارونه، جمجمه، شراب، خون، شمع و پارچه هاي سياه، آتش دان و... ديده مي شود.
هم چنين در آن، اعمال بيهوده و بي استدلال و خرافي انجام مي گيرد و همراه با آن دعاهايي با همان مضامين ذکر شده در بخش هاي قبلي تکرار مي شود.

چهار. مراسم حج شيطان پرستان يزيديه:

يزيديان علاوه بر روزهاي عمومي و خصوصي، نماز و زکات با تفاسير خاص خود که مخالف اديان الهي است، مراسم حجي دارند که در آن مرقد شيخ عدي را کعبه قرار داده و مراسم خود را در روز پانزدهم ماه سپتامبر شرقي (مطابق روز 28 سپتامبر غربي) آغاز مي کنند که تا پنج روز ادامه دارد.
به هر يزيدي در هر سني که باشد، واجب است سالي يک بار حج انجام دهد. در اين مراسم شراب مي خورند، شادي مي کنند و در حضور تصوير ملک طاووس چيزي براي بزرگشان مي دهند. آن بزرگ با خاک مرقد شيخ، قرص هايي درست مي کند و مي فروشد. بنابر عقيده ي آنان، قرص ها براي تبرک و حفظ سلامتي جسم و جان و خوردن هنگام مريضي مفيد است.
امروزه لالش (2) يکي از پرستش گاه ها و محل انجام حج شيطان پرستان يزيدي، است. اين محل، همانند آتشکده اي بزرگ از سه قسمت تشکيل مي شود: 1. شبستان؛ 2. محوطه ي حياط؛ 3. صحن دوزخ. (3)
از جمله اعمال مهم اين حج، پرتاب دستمال به سنگ برجسته اي است که از ديوار غار بيرون زده است. اين مرحله، اصلي ترين مرحله ي حاجي شدن است که با چشمان بسته از فاصله ي هفت متري دستمال سياه بزرگي را به طرف سنگ پرتاب مي کنند. اگر سه بار موفق شوي اين عمل را انجام دهي، حج شما قبول است و اگر نشد، بايد دو روز بعد بازگردي و دوباره آن را انجام دهي.

پنج. موسيقي شيطان پرستان:

توصيه اي که شيطان پرستان موسيقي، ناگزير به انجام آنها هستند، به اين شرح است: شنيدن آهنگ هاي تند، همواره با خشونت که وحشت و نفرت را با خود دارد.

شش. مراسم قرباني کردن:

در شيطان پرستي جديد، قرباني کردن مفهومي ندارد؛ اما براي آنان که هنوز پيرو شيطان پرستي قديمي و قرون وسطايي هستند، (4) اين کار در شبي تاريک انجام مي شود. قرباني با آب مقدس غسل داده مي شود و روي محراب خوابانده مي شود. البته قرباني قبل از انجام مراسم بيهوش مي شود و در کامل ترين مراسم قرباني کردن براي شيطان، قرباني پس از کشته شدن و نوشيدن خون وي، با آتش سوزانده مي شود. در اين مراسم، خواندن وِردهاي مخصوصي به زباني کاملاً بي معنا و بعضي اوقات عِبري، انجام مي گيرد.

هفت. جشن هالوين:

اين جشن آميخته با شب مقدس کاتوليک ها است؛ به گونه اي که شب مقدس کاتوليک ها به هالوين تبديل شد. طبق عقايد مسيحي، 31 اکتبر يعني روز هالوين روزِ « مادر زمين» ، نماد برکت است. در گذشته هاي بسيار دور، پيشينيان در اين روز، انسان هاي زنده را در زنبيل ها مي گذاشتند و به عنوان قرباني به مادر زمين تقديم مي کردند و با اين تقديم در واقع، آن ها را زنده به گور مي کردند.
بنابراين، رفته رفته اين شب مقدس کاتوليک به شب هالوين و يا شب ظهور ارواح شَرير تغيير يافته است. در چنين روزي براي دست يابي به برکت فراوان (دام و غله)، اولين فرزند خانواده را قرباني مي کردند و باور داشتند جادوگران سوار بر جاروي خود در آسمان به پرواز در مي آيند و زنان با شيطان، کارهاي جنسي انجام مي دهند. در اين ميان، شيطان، خود شيپور مي نوازد و ارواح شَرير بر بلنديِ تپه ها با جادوگران به رقص و پايکوبي مي پردازند.
همچنين آنان اعتقاد داشتند که ارواح شَرير همراه ارواح مقدسين، در اين شب بيرون مي آيند؛ از اين رو براي پذيرايي از آن ها سيب، گردو، بادام، غذا و نوشيدني در سيني ها مي گذاشتند و به ارواح تقديم مي کردند. هنگامي که رومي ها فاتحانه بريتانياي کبير را تسخير کردند، جشن شيطان پرستي را به انگلستان و بالاخره مهاجران انگليسي اين جشن را با خود به امريکا هديه بردند.
امروزه آن چه ظاهراً از اين جشن مانده، شادي براي کودکان و تعارف و تقسيم شيريني و شکلات است؛ اما اخبار، چيز ديگري را بيان مي دارند. چنان چه به اخبار شب هالوين توجه کنيد، حوادثي نظير آتش سوزي، ضَرب و شَتم و مرگ هاي عجيب بيش از هر وقت ديگر، در اين روز شنيده مي شود. در اين شب، انسان هاي بي خبر از حقيقت، قرباني مي شوند.
شاهد ديگر براي معمولي نبودن اين جشن، استفاده از وسايلي همچون اسکلت، ماسک دراکولا، زخم هاي مصنوعي روي صورت، تيوپ هاي خون مصنوعي، ماسک هاي گربه، سگ و خفاش، جارو، کدوي نوراني، خانه هاي تزيين شده با نور زرد و ....است که در آن شب، کودکان و بزرگ ترها استفاده مي کنند.
اين جشن، به طور گسترده در جامعه تبليغ و حتي در انيميشن ها و فيلم هاي کودک همچون « خانه ي هيولا» (5) يا هري پاتر نيز براي بچه ها مطرح و جذاب نشان داده مي شود.

پي نوشت ها :

1. بخشي از آموزه هاي شيطان پرستي جديد.
2. روستايي در مرکز کردستان عراق است.
3. محلي که مراسم حج يزيدي در آن برگزار مي شود.
4. براي نمونه اي از قرباني کردن در قديم، ر. ک: بهرام پور، ابوالفضل، نسيم حيات، ج 7، ص 214.
5. Monster House

منبع مقاله : 
امين خندقي، جواد، (1390)، شناخت و بررسي شيطان پرستي، قم: ولاء منتظر (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، چاپ پانزدهم


تعداد بازدید از این مطلب: 53
موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود